lördag 14 november 2009

Natt 2

Lycka! 
Det verkar som polletten har trillat ner för Nils! I natt har han bara vaknat fyra gånger på 12 timmar, dvs snittat på fyra timmars sömn per tillfälle. Inget superhysteriskt skrik vid något tillfälle, utan det har funkat att ta upp honom, ge lite vatten, lägga ner igen, buffa lite på rumpan och ramsa godnattramsan "Godnatt min skatt, sov så gott". Och ingen amning alls. Brösten känns lite som svanar som häckar, men det går ju över...

Ironiskt nog så har jag haft lite svårt att somna om när jag vaknat, så jag är inte precis så utsövd som jag skulle kunna vara, men ändå. Inget ont i magen av hysteriskt ledsen/arg liten kille och känslan av att det inte går.
För det går! Tjoho!

3 kommentarer:

Frida sa...

hurra!!

Fröken Blund sa...

shit va bra!
Va coolt!
Och inatt får du sova va? För då skulle kärleken ta Lilla?
Vilken seger! Grattiskramar!

Anna ser dej sa...

frida:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

fröken blund:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Vi fick göra en liten rockad, så jag tar Nils i natt också. Men jag hoppas på sömn ändå... Vi får se. Och imorgon så sover jag med Sixten på bortaplan... Vill inte hoppas på för mycket (fast jag gör ju det ändå) men det känns redan som en seger! Kram tillbaka