onsdag 9 maj 2007

Pedikyr för kropp och själ

Idag ska jag unna mig. Det vankas nämligen spa-dag på Åhléns spa med pedikyr, massage och ansiktsbehandling. Känner mig som en flodhäst som inte fått tillräckligt med sömn, så det känns helt okej att se fram mot en dag att bli ompysslad på.

Jag tänker mig att slanka små varelser klädda i frasigt, stärkt vitt kommer smyga runt och massera mig med väldoftande krämer medan jag ligger och dricker en färskpressad fruktjuice av något exotiskt slag. Lite som vitamininstitutet i Schweiz. Glasdörrar, förtroendeingivande vita rockar och allt. Jag återkommer med rapport och betyg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga Anna! Jag är grön av avund. Hur var det? Längtar så efter lite lyx och glamour. Känner mig som en typsik trött heltidsarbetandesmåbarnsförälder som glömmer kvar de inhandlade varorna på Konsum och kommer till jobbet med grötfläckar på finbyxorna. Hoppas du har sköna dagar annars också! Är inte avundsjuk på flodhäst-grejen. Det enda jag gjorde 2 veckor innan Esther kom var att duscha (Daniel fixade en pall jag kunde sitta på) och äta glass i soffan. Hör av dig om du vill ta en luch i dina krokar nån dag!
KRAM!! Kinna

Frida sa...

Åh, det där låter ju hur härligt som hellst!

Anonym sa...

Toppenmysigt! Njut o koppla av...

Anna ser dej sa...

Kinna:
Glass i soffan låter märkligt bekant:D Jag äter gärna lunch nån dag nästa vecka om allt är lugnt. Vi hörs så ser vi hur läget är. Kram!

frida:
Mmm... Det var inte dumt alls...

åsa:
Jajamensan - gjorde inget annat än kopplade av. 6 timmar för sig själv är verkligen inte att förakta!