måndag 14 maj 2007

Lugn i stormen

Idag är det lugn och ro som gäller. Har sovit 10 timmar och känner mig ganska i balans med världen igen. Kanske en eller annan hormon som spökar i kombination med lite nervositet? I helgen har jag träffat inte mindre än två ohyggligt gosiga små knattar som spätt på min längtan efter att få träffa min egen räka, som nu är något av en tigerräka. Och varje morgon börjar med frågan "Är det idag det ska hända?". Än så länge lugnt på fronten för dagen. Fast man vet ju aldrig...

4 kommentarer:

Linda K sa...

sov och slappa och må gott! :)

Anna ser dej sa...

You betcha!:D

Anonym sa...

Du anar inte hur nyfiken jag är. Det är så tomt att inte ha dig här och kunna följa med i dagsformen. Jag håller tummarna för dig och räkan.

Anna ser dej sa...

Sicilia:
Tack snäckan! Det är tomt att inte vara hos er heller... Men nu börjar jag landa lite mer i mig själv igen också och det är bra. Man blir lite introvert av tanken på att föda:D Kram!