torsdag 13 augusti 2009

Sommarlov, del tre



2 kommentarer:

Fröken Blund sa...

Hejhopp!
Vilka vackra bilder, fulla med rofyllda lyckliga känslor...men det låter på orden som ni haft det tufft, med sömnen i synnerhet och det blir då lika med allt i allmänhet ;)
Skämt åsido, du skriver så himla bra, så bra (och medryckande) att jag faktiskt mådde illa när jag läste ditt inlägg: En nåd att stilla bedja om...
Låter tufft, jobbigt, ledsamt.
Jag hoppas så att det går mot ljusare tider för er...
Och paniken å det dåliga samvetet du får är ju bara ett tecken på hur fin du är som mamma, även om du får paniken pga oro för egen del. Utan dig funkar det sämre och vad händer om du inte orkar? Det ordnar sig såklart, men KLART du får panik, det visar bara tydligt hur mycket du bryr dig. Hade du inte barnen skulle du inte få samma panik för sömnbrist. Förstår du vad jag menar? känner att jag skriver lite trassligt...
Sen är det pissigt med panik och dåligt samvete, men det är en annan femma...
Stor kram till dig iallafall!

Anna ser dej sa...

fröken blund:
Tack för dina fina ord. Det värmer och hjälper att få höra! Kram tillbaka