söndag 9 augusti 2009

Sommarlov, del 2




3 kommentarer:

Yogamamma sa...

Härliga sommar. Härliga bilder!

Maltes mamma sa...

Jag är tillbaka till internet och har nu uppdaterat mig om hur ni har haft det i sommar. Det känns bra. Först och främst skriver du så vackert att jag blir gråtfärdig (och lite avis) och sedan vill jag uttrycka min beundran över att du klarar ut mammaskapet så fint. Många kramar fyllda med kraft till dig! Kerstin

Anna ser dej sa...

yogamamma:
ljuvligt var det. det är skönt att kunna plocka fram det igen...

maltes mamma:
tack fina vännen. fast som du ser i nästa inlägg så klarar jag det ganska uselt ibland också. jag hoppas på att det snart blir bättre. och att jag snart blir en bättre mamma också. tack för kramarna, de behövs. och många tillbaka till dig också!