tisdag 22 januari 2008

37-års status



Födelsedagen gick fint och var en bra dag. Den firades med trång födelsedagslunch i vårt lilla kök med vänner och en Texas chili som fått koka i 8 timmar. Jag blev överväldigad av fina presenter, bland annat en jättefin Canon Ixus 860, som ska ta mina foton till en ny höjd. Och det har plåtats, ska ni veta, men jag har inte hunnit installera mjukvaran än, så bildbevis kommer...

Och den eventuella ålderskris som visade sitt fula tryne på födelsedagsnatten gick över.
För, nä, 37 verkar vara en oförarglig ålder det också. Eller "oförarglig" låter kanske lite nedlåtande.

Det känns bra att vara här i mitt 37-åriga liv. Jag har en stark känsla av att det här kommer bli ett år att minnas med glädje och spänning. Det här också.

Uppdatering: Nu har jag installerat!

3 kommentarer:

Yogamamma sa...

Stort, stort grattis i efterskott.
Och 37 är ingen ålder alls. Tycker jag.

Linda K sa...

ja 37 låter bra! faktiskt bättre än 36 som jag träder in i nästa vecka.

Anna ser dej sa...

yogamamma:
tack, tusen tack. för både grattis och ålderspepp.

linda k:
jag håller nog med. lite mer distinkt kanske. men, 36 är ju å andra sidan bara barnet nu:D