onsdag 21 oktober 2009

Orden har tagit slut. Men som tur är finns det bilder.






3 kommentarer:

Fröken Blund sa...

bilder är bra när orden tryter... men jag har saknat dig i bloggvärlden... Allt väl? Har du fått sova nåt?
Ta hand om dig, och välkommen tillbaks! finfina bilder på finfina barn!
kram!

k sa...

Jaaa, jag håller med fröken här ovanför; du har varit saknad och jag har undrat mycket om hur det mås och om allt är bra med er. Riktigt härligt höstiga bilder på dina fina pojkar i alla fall. Stor kram!

Anna ser dej sa...

fröken blund:
tack snälla söta! det är bra, sömnen är sådär men inte urusel (N vaknar fortfarande oftast varannan timme men jag tror att jag har vant mig). vi är hemma igen: det är dagis och promenader, öppna förskolan och middagslagning, lägenhetsvisning, kvällschill, tröttma, lunch med vänner, mys, tvättberg och klipptid. det har varit skönt att landa hemma igen, men jag känner mig lite tom på tankar och ord just nu. det finns liksom inget flöde just nu... men jag är glad att vara här igen, även om det är lite dåligt med både orden och flödet! kram till dig

k:
och tack till dig också, söta! du ser ovan... allt bra men liksom inte mycket som vill komma ut i skrift. stor kram tillbaka!