fredag 7 november 2008

Det funkar!

Tredje veckan på dagis är snart avklarad. Och idag är personalen på utbildning och farmor i stan, så Sixten får hänga med henne istället för gänget med småknattar.

Men det funkar! Han är ledsen när vi lämnar men det går snabbt över, äter som han ska, sover i sin vagn och de flesta dagar är han mest glad hela tiden. Igår när jag var och hämtade så var vi kvar en stund, Sixten och jag. Och han for omkring som ett skållat troll och hämtade grejer till mig, som han ville visa och det kändes som han var trygg och tyckte det var mysigt att vara där.

Det gör mig så oändligt glad.

5 kommentarer:

Frida sa...

Så härligt det låter! Jag hoppas innerligt att det går lika bra för oss när det är dags.

Anna ser dej sa...

frida:
jag hoppas att det håller i sig också! och kommer hålla tummarna för sessorna när det är dags för dem...

No-one sa...

Vad SKÖNT!

Anna ser dej sa...

pixalexia:
det är det!

Yogamamma sa...

Vad skönt!