onsdag 14 april 2010

Och mera till den hemlige bokvännen...

* Vad gör du helst på fritiden? Med två små barn behöver man inte tänka så mycket på fritidsintressen:D Men skön soul, svängig salsa eller tunggungande r'n'b lyssnar jag gärna på. Och tittar på film, åtminstone de första 30 minutrarna innan jag somnar:D

* Samlar du på något? Nä.

* Favoritfärg? Grönt, blått, vitt.

* Teve-serier som du uppskattar? Just nu: Solsidan. Och Kobra.

* Favoritfilm? Eller: vilken slags film gillar du bäst? Också väldigt blandat. Några favoriter: Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Gladiator, Allt om min mamma, Thelma & Louise, Lost in Translation, Hurt Locker.

* Föredrar du te eller kaffe? Vilken smak?
Kaffeälskare.

* Vilket slags godis tycker du bäst om? Choklad!

* Stjärntecken? Stenbock.

* Något som du verkligen skulle avsky att få i ett paket som ska föra tankarna till våren? En snögubbe?

* Något som du verkligen skulle bli glad över att få i ett vårskönt paket? Jag blir glad för allt i ett vårskönt paket:D

* Eventuella allergier eller födoämnesval (vegan, t.ex.)? Inget

3 kommentarer:

Fröken Blund sa...

vi är ganska lika du och jag...slår det mig.
tack för att du skriver så fint hos mig.
vad roligt att läsa allt det här om dig.
kram

Anonym sa...

Är det någon spec choklad eller kaffe som du giller mer än andra? Eller tvärtom, någon choklad/kaffe du inte gillar alls? :)

//Din hemlige bokvän

Anna ser dej sa...

fröken blund:
kul och tack och tack detsamma:D kram

hemlige bokvännen:
jag älskar kardemumma, nötter och mandlar, sprit och russin. det tycker jag om i choklad. och kaffe med kardemumma är ju underbart också. fast mitt hjärta rymmer plats för de flesta choklader och kaffesorter om jag ska vara ärlig:D