tisdag 15 december 2009

Nu drar vi

Jag dricker glögg och packar. Imorgon åker vi till farmor och farfar i Skåne, först för disputationsfest, sen för julefirande. Det känns skönt att komma bort lite, det känns skönt att fira jul tillsammans med andra varma famnar. Vi behöver få ett brejk allihop och bara vara lite. Tillsammans. Hitta glädjen igen, kanske baka en eller annan pepparkaka. Och bli av med all eländig feber och snuva.

Nu tar jag ett andetag inför morgondagens ensamflygresa med kidsen från Arlanda till Köpenhamn. Det blir ett äventyr, men jag ska bara tänka positiva tankar om det. Det kommer gå fint. Jag drar, men I'll be back. Kärlek till er alla!

6 kommentarer:

k sa...

En fridfull (nåja...) jul till er och kärlek tillbaka till dig! Kramar!

Yogamamma sa...

All kärlek och en härlig jul till dig!

Toril sa...

Ha det mys å var rädd om dig:)

Maria Mellberg sa...

Ha nu en mysig jul och ta hand om er! Kramar fr Maria o Elliott

Fröken Blund sa...

Åh. undrar nyfiket hur flygresan gick. modigt tycker jag.
en härlig jul önskar jag dig. verkligen. Kram!

Anna ser dej sa...

alla:
tack fina, kärlek och hoppas ni fick fina, fina jular! kramar