söndag 18 januari 2009

Ära och heder!



Jag har fått en fin utmärkelse av både Fraidi och Fru A. Tack, snälla söta! Hade ni inte redan fått den så hade jag skickat tillbaka den till er bägge, men jag ska härmed göra mitt yttersta för att hitta andra fina bloggerskor att utmärka.

Reglerna är inte så märkvärdiga: jag som fått ära och heder i denna utmärkelse länkar till den som jag fått den av, och länkar vidare till de bloggar jag vill ge utmärkelsen vidare till.

Det här är några bloggerskor jag gillar som också råkar vara mammor: Borgarbrackan, Samma, Yogamamma och Att leva sin dröm. Ära och heder till er!

4 kommentarer:

Yogamamma sa...

ljuvliga du. Tack snälla!

Borgarbrackan sa...

Vilken ära! Tackar och bugar allra ödmjukast. Puss

Anna ser dej sa...

Yogamamma & Borgarbrackan:
Kram till er för att ni är så bra!

Anna sa...

Så snällt :-) Underbara du! Pussar från Skåne