onsdag 2 juli 2008

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh!

Idag åker kärleken och lillstrumpan till Gotland. Jag är hemma själv i tre dagar och åker efter på lördag. Men, som sagt, det är tre dagar tills vi ses igen. Och det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram mot de. Förmodligen kommer det att bli alldeles, alldeles underbart att vara ensam hemma för första gången på över ett år. Och förmodligen kommer jag att längta hjärtat ur kroppen samtidigt. Men det är ändå som en våt dröm.

Planen är att få ihop: vänner för fika eller middag, lite sommarshopping, sovmorgon, långa goda frukostar med tidning och ensamkväll. Min planering går på högvarv just nu...

3 kommentarer:

Unknown sa...

http://mickisliv.blogspot.com/search?q=
här finns min sida om du har lust att läsa. läser din blogg dagligen =)

Frida sa...

oh my god, vilken skräckblandat härlig grej!

Anna ser dej sa...

mickisliv:
kul! jag ska kolla in din också:D

frida:
eller hur?!