fredag 4 juli 2008

Auf wiedersehn

Min tyska är inget vidare. Men, imorgon åker jag till kärleken och Sixten på ön.

Jag har bockat av allt på min önskelista för mina dagar. Shoppat har jag gjort och träffat vänner och ikväll har jag ensamkväll. Jag har inte städat och knappt diskat. Men däremot ätit ute, inte mindre än två kvällar i rad. Ikväll är jag trött som en bäver och vill bara sova. Inte packa. Kanske gör jag det imorgon istället. Jag längtar till ön. Och till männen i mitt liv.

Vi ses om en vecka. Kram och njut av sommaren!

4 kommentarer:

anna sa...

ha det toppen!

Anonym sa...

Ha en underbar vecka!

Kram,
AnnaSv

No-one sa...

hoppas du får det jättejättebra på ön med dina pojkar!

Anna ser dej sa...

fru A:
tackar och detsamma till dig!

annasv:
tack, det ska jag. ha det skönt själv:D

pixalexia:
jojomensan. det blev wunderbar!:D