lördag 8 januari 2011

Dag 13 - Den här veckan

Årets första. Jag börjar längta efter att plocka ner julstjärnorna och köpa nya blommor. Jag har jobbat några dagar, hunnit gå igenom mail och skriva projektplan. Och sen lite mer ledighet.

I övrigt:
- Veckans värsta: vinterkräkisen som gästat vårt hem och alla utom mig. Än så länge, ligger just nu och mår lite konstigt...
- Veckans tårta: går till en nybliven tvååring! På födelsedagen var han i toppform och vrålade "Mer hurra" när vi slutade sjunga.
- Veckans resa: gick till Malmö för ny husvisning. Och en riktigt bra sån, det blir nog ett bud...
- Veckans lästips: "Det var inte mitt fel" av Ann Heberlein. Väldigt läsvärt om konsten att ta ansvar.
- Veckans hjälte: farbror P som passade vinterkräkande Sixten för att vi skulle kunna titta på hus.

4 kommentarer:

anna sa...

åh vad spännande med husvisning och hoppas du slapp bli sjuk!

Anonym sa...

Hallå, jag vill se bild på huset!

Nyfiken i strut // Pia

Anna ser dej sa...

fru a:
jodå, jag blev sjuk - men innan dess så kollade vi hus. Och idag la vi bud. Hjäääälp, fruktansvärt spännande!

Pia:
comin up:D

Toril sa...

Hoppas att du får håla dig frisk! Kräkas är inte kul! Å hur gick det med huset tro... ?
Kram!