onsdag 5 maj 2010

Bokpaket!














Så fick jag mitt vårpaket också! Det var finfina grejer i det: Keplers "Hypnotisören" och Suzanne Collins "Hungerspelen". Choklad, choklad och choklad. Kaffe med chokladsmak. Lite fina frön som jag och Sixten ska så. Tvål med chokladdoft. Kaffekarameller. Doftljus. Tja, det mesta för att bota en dålig kväll.

Chokladen åt vi upp på ett dygn och böckerna läste jag ut över helgen. Spännande och väldigt svåra att sluta läsa bägge två. Fröna väntar på att bli planterade till helgen, då ska jag ta tag i balkongerna. Nu ser jag att det regnar, så jag ska banne mig tända ett ljus också.

Tack, fina hemliga bokvän! Jag blev väldigt glad och du hade gjort ett bra paket som jag njutit mycket av!

4 kommentarer:

Din bokvän ;) sa...

Vad kul att gillade paketet :)

Maud/En bok om dagen sa...

Åh, vad jag har kikat på din blogg för att se om du har fått ditt paket! Jag hann tro att det hade kommit bort! ;-)

No-one sa...

Vilket paket! Lovely!

Anna ser dej sa...

Bokvännen:
Ah, vad kul att få se vem du är! Tack igen, jag blev jätteglad för paketet:D

En bok om dagen:
Ja, jag hamnade i bloggkoma och reste bort i samma veva som paketet kom så det tog lite tid... Så äntligen blev det bloggat om det väsentliga! Kul med hemliga paket, både att få och skicka - jag ska hålla ögonen öppna efter nästa gång:D

Alexia:
Japp. Väldigt härligt faktiskt.