lördag 28 mars 2009

Veckan som gått



Idag lördag. Jag äter bröd från Rosendahls bageri till frukost, från den nyöppnade butiken på Arbetargatan. Det är ljuvligt!

Veckan som gått har annars innehållit följande: en mycket behövlig tankeställare, en ovälkommen mjölkstockning med över 39 graders feber, nya dagisuttryck från Sixten (dumma dej mamma, bort mamma), ny föräldragrupp som verkar trevlig och ganska okej nätter. Dock ingen träning av magmusklerna, som jag hade föresatt mig. Jag är väldigt mycket bulldeg runt midjan... Men, jag och Paolo ska ta tag i saken. Snart. Mycket snart.

Bilden är lånad från www.adlibris.com

5 kommentarer:

k sa...

usch och fy för mjölkstockning! Hoppas du slipper återfall!

Så Paolo har råd för magtrakten...? Skulle behöva lite hjälp i de trakterna själv, men lär väl få vänta snällt till efterkontrollen.

Anna sa...

Härligt att ställa fram klockan! Kändes inte som barnen vaknade lika tidigt då ;-) Allt väl m.er? Du mår bra nu hoppas jag!
Kram

Anna ser dej sa...

k:
Nä, jag hoppas verkligen det är sista gången... Inte kul alls! Paolo har mycket råd för magtrakten tycker jag mig märka. Plankan är ju alltid en hit:D

Anna:
Ja det är i alla fall härligt med vad den symboliserar, sommartiden. Själv tycker jag att det suger att ändra klockan så där... Allt är bra nu igen. Och idag skiner solen, så det är extra festligt:D Kram

Therese sa...

Du har en fin och härlig blogg!♥

Anna ser dej sa...

Therese:
Tack snälla söta!