onsdag 18 mars 2009

Upptäckt

  1. Solen, solen, solen!
  2. Haremsbyxan är tillbaka. MC Hammer, kommer ni gamlingar ihåg? Och det var faktiskt inte snyggt då heller.
  3. En supersnygg bibliotekarie visade att röda byxor är snyggt idag. Jag vill ha!
  4. Det här är förhoppningsvis den värsta sovperioden jag och kärleken upplevt (förhoppningsvis eftersom jag inte vet hur det skulle gå om det blev värre...). Ett barn som sover som en kratta tillsammans med en nattammare är en utmaning. Förhoppningsvis går det över om något år. Eller två. Kanske tre...
  5. Att ha diskmaskin är nästan som nirvana.

4 kommentarer:

Anonym sa...

med haremsbyxor är skööööna jö´
cat/suit

Linda K sa...

skaffa, rött är sött! :D

Borgarbrackan sa...

Jag vet!! Jag har just i helgen sett haremsbyxan överallt. Helt chockad! Dessutom kommer den ibland i form av en hel byxdress ! Helt ofattbart. ;-)

Anna ser dej sa...

katten:
den är säkert fantastiskt skön. men, been there done that, den är inte snygg, jag kan bara inte tycka det:D

Linda K:
I will, I will...

Borgarbrackan:
Byxdress. Jag är i fullständig chock nu. Byxdress!