fredag 27 april 2007

Ledighetsyra



Idag har jag ledighetsyra. Inte nog med att jag har fyra [4] obokade och icke-arbetande dagar framför mig. Nästa vecka är också sista jobbveckan på ett bra tag. Känns skumt, härligt och lite trist på en och samma gång.

Kärleken och jag har bestämt att vi ska:
- åka till handelsträdgård (kaprifol, lavendel, timjan och annat som doftar står på inköpslistan)
- ovanstående i utbyte mot att jag dammsuger bilen efteråt (jag behöver i alla fall inte topsa den...)
- städa en smutsig lägenhet (urk, men okej)
- förbereda bäbisens ankomst med inköp av diverse saker som skötbord och blöjor

2 kommentarer:

Linda K sa...

sista veckan redan!? obligatoriskt kramkalas innan du försvinner om jag får be :D treeeevlig helg!

Anna ser dej sa...

Time flies when you're having fun:D Absolut kramkalas och avskedsfika nästa vecka! Och go helg på dig själv!!