söndag 13 mars 2011

Malmöyogis, se hit

Jag hittade yogan i höstas, i kropp och andning och framför allt närvaro. Trots all stress så var jag här och nu i stora delar och det tror jag var yogans förtjänst. Och meditationen. Herrejösses, jag glömde nästan meditationen. För upplägget var en timme yoga och en timme meditation i kombination. En helt fantastisk kombination som fick mig att landa och hinna vara. Det längtar jag efter att hitta igen.

Så, nu behöver jag tips på bra yogaställen i Malmö. Någon?

7 kommentarer:

Yogamamma sa...

jag har dessvärre inget tips på yogaställe i Malmö, men jag kan kolla upp det om du vill (och inte får några bra tips, vilket jag tror att du får)
Jag ville mest bara säga att jag är så glad för din skull, som hittat till yogan. Heja dig!

No-one sa...

När jag landat i Malmö kan jag fråga mina Sats-kollegor där om du vill. Förhoppningsvis kanske någon av dom har ett bra tips.

annika sa...

Jag tror du hittar något bra ställe, själv känner jag inte till några Malmöyogis. Tyvärr! Men lycka till!

k sa...

Jag yogar ju inte själv, men jag vet att en bekant till mig gör det här http://www.bym.se/. Vet inte om det är bra, men det tycks ju vara välbesökt...;)

yogini sa...

Fitness24Seven vid intill varuhuset Entré har yoga flera gånger i veckan. Sen kan du googla på manifrinato eller om de stavar manfrinato (sök också på soulprint). Sök även på StudioFrid. Dessa kommer jag spontant på. Lycka till.

Sanna sa...

Hej, ok det är lite utanför Malmö men jag kan VARMT rekommendera Torgnys yoga i Höllviken, kolla www.yogainfo.se. Underbart! Annars om du är intresserad av bikram så finns BYM i Malmö. Centralt. Ha det gott, hälsar Sanna från Höllviken

Anna ser dej sa...

Yogamamma:
Tack:-) Ja, det känns väldigt fint faktiskt, jag är också glad.

Alexia:
Får du gärna göra! Nu börjar det dra ihop sig för er... Det är stort, men det kommer säkert bli jättebra när ni landat.

annika:
jag snokar vidare... tack ändå!

k:
tack för tipset, vet däremot inte riktigt om det där med bikram är min grej. känns liksom lite ansträngt, men det kanske är hur härligt som helst. men tack ändå. kram!

yogini:
tack, ska genast kolla!

sanna:
tja, det kanske kan funka, ska kolla på det. tack för tipset!