onsdag 23 juni 2010

This is how we do it






































Champagne och korv med mos. En utsökt kombo. Och perfekt så här på sommarlovsstarten. För idag har jag jobbat sista dagen på jäääääääävligt länge och ser fram mot att åka hit och dit, bort och hem, till gamla platser och nya. Gå med bara fötter i gräset, bada i havet, fiska, få vinterhudnyans att bli sommarhudnyans, grilla, åh, som vi längtar efter att grilla. Vi ska i princip inte göra nåt annat än grilla allt som går. Kanske klia på ett myggbett och leta fästingar också, men inte mer än så.

Vara. Vara. Vara. Bara vara.
Puss och kram sötisar, vi hörs när jag grillat färdigt (eller kanske innan om jag inte kan hålla mig)!

PS. Till hemlige bokvännen, kanske blir paketet liggande ett tag på posten... Du kan ju alltid maila och se var jag är om det är så att du vill ha paketet hämtat bums...DS.

5 kommentarer:

Borgarbrackan sa...

Ha ha så underbart det såg ut !! Hoppas ni får en underbar semester med mycket solgrillad hud och korv:-) Vi hörs på vägen. Puss

k sa...

Åh, ja, det låter och ser fantastiskt ut! Hoppas verkligen sommaren blir superlyckad med sömn i massor, vila, lek och glädjefnatt! Kramar! Många!

Linda K sa...

ha det så gott så ses vi i augusti! :)

Toril sa...

Låter gott å så där lagom glamoröst. Kram å ha det gott

Yogamamma sa...

Korv med mos OCH champange låter som en oslagbar kombo. Det kanske fakiskt är det som jag ska fira min semester med. För ikväll börjar den. Fyra härliga veckor.
En fin, fin sommar till dig.