måndag 20 april 2009

vardags[kär]lek






Glädje och oändlig kärlek!

8 kommentarer:

Anna sa...

Vilka fina pojkar du har! Å jag upprepar: tycker Nils är superlik sin schnygga morsa:-)
Allt väl? Här är det bra. Njuter av livet :-) Många kramar

Linda K sa...

man blir ju helt galen ibland och vill bara krama såna där små hela hela tiden!

Therese sa...

Den kärlek som man känner för sina barn är obeskrivlig och måste upplevas för att kunna förstås! Du har två små ljuvliga pojkar!♥

Anonym sa...

Vad fina de är, Nils och Sixten! Verkligen mycket mycket söta, särskilt minspelet hos Nils här - obetalbart! // pia

Borgarbrackan sa...

Så söta, så fina, så mycket kärlek så man nästan går sönder. Förstår så väl. Härligt att se er idag! KRAM

Anna ser dej sa...

Anna:
Jo, han är faktiskt det, klimpen. Han kommer bli en riktig hartbreaker alltså:D Här är det också fint. Alla friska igen, värmen är på väg och nästa vecka åker jag och boysen till Blekinge. Kramar!

Linda K:
Eller hur! Och pussa!

Therese:
Ja, det är väldigt speciellt, kärleken till barnen. Inte som någon annan. Större än livet. Och de är två sötnosar, mina killar:D

Pia:
Söta som socker och härliga. Den lilla grisen såväl som den stora. Och Sixten håller på att komma i trotsåldern tror jag bestämt... Mmmm...:D

Borgarbrackan:
Ja, precis så - kärlek, kärlek, kärlek (och lite nervsammanbrott)! Det var supermysigt att hänga med dig och Noel. Snart igen hoppas jag! Kramar

Anonym sa...

Va fina de är! Prinsarna! :)
Elma
www.elmaa.wordpress.com

No-one sa...

Och maximal söthet.