torsdag 4 november 2010

Tillbaka



















Jag är här. Går in då och då, läser lite andra bloggar men vill inte skriva. Det surrar mycket i huvudet och det tar all plats. Allt är bra. Jag har rest lite, med barn och jobb. Det har varit fantastiska lövhimlar, kalla fötter, surdegsbröd, vänner från förr. Men mest surrar det. Det är så mycket och för färskt för att dela här än så länge, men vi kommer dit så småningom. Just idag är det vab hemma med ganska pigg Sixten och lite hängig Nils. Sixten har fortfarande inte kommit i några som helst kläder trots att klockan är 14 och jag orkar inte tampas med honom om det. Vi har det mysigt, nakenfisen, lillebror och jag. Målar, bakar med lera, bygger tågbanor. Har installerat Spotify till min nya mobil så musiklivet kan få blomstra. Och så skriver jag igen. För jag har saknat er.

6 kommentarer:

k sa...

Och jag har saknat dig! Skönt att få ett livstecken och en rapport som ändå låter mestadels positiv, bortsett från snurret då. Jag väntar tålmodigt på vidare utläggningar om läget. Stora kramar!

Jessica E sa...

ÄNTLIGEN!!!! :-) Du och dina ord är efterlängtade :-)

Frida sa...

Jag har saknat dig med. Hoppas ni har det fint!

Anna ser dej sa...

K, Jessica E och Frida:
Tack och vad välkommen tillbaka jag känner mig:-) Kramar till er allihop

anna sa...

hej och kram! :)

Toril sa...

Välkommen tillbaka vännen...kram!