torsdag 16 oktober 2008

Läget då?

Status:

  1. Grått och blött. Jag har idag bytt mina höga klackar till fotriktigt och varmt. Känns inget vidare förrän jag är utanför dörren.

  2. Jakt. Efter något som går över tjock mage och funkar på bröllop. Inte mitt dock. Resultat? Vi får se... Min drömklänning är helt otänkbar just nu och jag är oklippt. Jag hoppas innerligt på läppstift som lösning.

  3. På benen. Sixten är frisk igen. Fast hostar som en räv. Älskar att diska. Och är ganska klängig. På måndag börjar inskolningen. Spänningen är olidlig...

  4. Litterära resor. Tunnelbaneresorna till jobbet har gjort ett raskt hopp från omläsning av meditation, gud och förlåtelse till det våldsammaste våldsamma, zombier och mänskliga offer. Det är...omtumlande. Men bägge funkar.

Ungefär så.

4 kommentarer:

Frida sa...

Härligt med en liten uppdatering. Jag håller tummarna för att en fin bröllopsoutfit hittas samt att inskolningen av Lillkillen går galant!

Anonym sa...

Lilla Anna! Bekymra dig inte för festkläder, kom som du är! Med drottninglik hållning, vacker, vitter, varm och klok. Vad skall du med kläder till!!

Gambla Moster

Yogamamma sa...

Hej, vad kul att höra från dig igen. Jag tror att outfiten fixar sig. Och stort lycka till med inskolning!

Anna ser dej sa...

frida:
det blev en outfit som kändes helt ok (även om det inte var drömklänningen...). och idag har den börjat, inskolningen. så vi får se hur veckan förlöper:D

gambla moster:
kram, kram, kram!

yogamamma:
jag ska ta mig i kragen med bloggandet:D kläderna löste sig och tack, idag börjas det - det nya livet... det är med oändlig spänning jag väntar på veckan!